העידן הנוכחי בו אנחנו חיים, הוא ללא ספק עידן האינטרנט. הרשת הגיחה כמו סערה לחיינו וסחפה וכפתה שינויים רבים גם על הרגלי הצריכה שלנו אבל גם ובעיקר על תעשיות שלמות. תעשיית הבידור הכוללת את הרדיו, הטלוויזיה, הקולנוע והמוזיקה השתנתה מהקצה אל הקצה ונאלצה להתאים את עצמה מחדש לשנות ה-2000. כניסתן של הרשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד, יצרו אין ספור מקומות עבודה חדשים ותתי תחומים שאיימו לשנות את עולם המיתוג והפרסום מקצה לקצה.

אנשים רבים חשבו שכיום, בעידן הדיגיטל בו ניתן למתג עסקים דרך תוכנות כמו פוטושופ ומערכות פרסום כמו של גוגל ושל פייסבוק, ההדפסות ייעלמו מהעולם. אך כפי שאפשר לראות, הצונאמי הטכנולוגי לא רק שלא פגע בענף ההדפסות אלא ההפך הוא הנכון, הוא אימץ אותו לחיקו. מהלכים רבים של חברות גדולות שמתחילים ברשת, יורדים לעולם האוף ליין, שם תעשיית הדפוס מחכה בזרועות פתוחות על מנת להשלים את המהלכים המיתוגיים שהחלו ברשת.

ההבדלים בין הדפוס

אז נכון, כיום אנשים אמנם פחות צורכים עיתונים, במיוחד מקומונים, או שמים לב לפליירים ואכן תקציבי פרסום של עסקים רבים מצאו את עצמם ברשת, אך בכל הקשור לדפוס מיתוגי כמו דפוס טמפון, ניתן לראות כי יש פריחה בשוק, וזהו אפיק שכיום עוד יותר רלוונטי מתמיד עבור מטרות השיווק של חברות גדולות. בין היתר הודות לשיווק אשר מתרחש ברשת.

 

דפוס חכם ואיכותי יותר

צד נוסף שראוי לציון בכל הקשור בתעשיית הדפוס הוא ההתייעלות הנפלאה שלו. כלים טכנולוגים, מכונות חדשניות ושיטות מתקדמות מובילות לכך, שכיום הדפסת טמפון, למשל, נראית מדהים. התוצרים המתקבלים מגיעים לרמת הגימור הגבוהה ביותר שהלקוח יכול לקוות לה. בנוסף זמני העבודה מתקצרים ולכן לקוחות מקבלים בזמן קצר יותר מוצר סופי באיכות בלתי נתפסת.