חברת מירטל הייתה החברה הראשונה שהביאה את בשורת הדפסת הטמפון לארץ הקודש. אף על פי שמדובר בחברה בת עשרות שנים, כיאה למובילים בתחומם, במירטל נוהגים להתחדש על בסיס קבוע ולספק ללקוחות את התוצאה הטובה ביותר, זאת הודות לכלים העדכניים והמתקדמים ביותר שניתן למצוא בתחום. מרבית הציוד בו החברה משתמשת כמו מכונות, גלופות ועוד מגיעים מאירופה, כאשר הדגש הוא על איטליה, מדינה הידועה בתוצרים המתקדמים והאיכותיים בתחום הטמפוגרפיה.

חברת א. מירטל נוסדה בשנת 1989 ולאורך השנים, על אף השינויים בתחום, דבר אחד נותר קבוע: בעלי החברה. מר. אריה נפש מוביל את א.מירטל לחזית התחום בארץ ואף בעולם מאז ועד היום, תוך הקפדה על איכות ברמה הגבוהה ביותר שניתן למצוא.

לחברה יש מחלקת גרפיקה המאובזרת בכל האמצעים הכי חדישים וטכנולוגיים שניתן להשיג, מה שכמובן מאפשר להם לספק תוצאות איכותיות, תוך זמן מהיר ובמחירים הוגנים.

החוזקות העיקריות של חברת מירטל באות לידי ביטוי בביצוע עבודות כמו עבודות דפוס, מיתוג, וסימון מוצרים. במירטל עובדים עם החברות המובילות בשוק ההייטק והאלקטרוניקה. בנוסף את המיתוג הייחודי והיצירתי של מירטל אפשר לראות בעשרות עבודות על גופים שונים כמו למשל, חלקי פלסטיק, תיחומים, מוצרי מתכת, עץ, קרמיקה ועוד, כמו גם על פריטי טקסטיל שונים כמו כובעים, כיפות, מפיות ועוד.

למעשה, כל אלמנט שתרצו שיעבור מיתוג בהדפסה תוכלו לבצע תחת ידיהם של מירטל ואלפורט.

אנו עובדים בשיתוף פעולה עם מירטל כבר שנים ארוכות ובכך מספקים ללקוחותינו את התוצאה לה הם מייחלים. שיתוף הפעולה בינינו מבטיח כי השוק הישראלי לא נשאר מאחור ותמיד עומד בחזית הטכנולוגית.

במירטל מספקים שירותי ייעוץ ותמיכה טכנית ללקוחותינו באלפורט.