שיווק העסק יכול להתבצע באינספור דרכים. ברשתות החברתיות והמדיה הדיגיטלית, בטלוויזיה, בתוכניות רדיו ופרסומות, בחינמונים, קופונים לרכישה, פרסום בעיתונות הארצית והמקומית, שלטי חוצות וגם פלאיירים לתיבות הדואר. אך על פי שאין ספק כי לפחות בחלק מהאספקטים הללו עסקים יכולים לזכות בחשיפה, לרוב, מדובר בדברים נשכחים וכאלו שלא מחזיקים מעמד או באמת נחרטים בזכרון של הלקוח הקיים או הפוטנציאלי לאורך זמן.

מתי בפעם האחרונה זכרתם שראיתם מודעה כלשהי של עסק מסויים בעיתון? כנראה שמזמן. לכן, בכל הקשור במיתוג העסק שלכם, יש צורך לייצר מוצרים ו"פרסומות" פיזיות, כאלו שמבלי לשים לב, אותו לקוח קיים או פוטנציאלי משתמש בהם ביום יום. ובונוס נוסף של שיטת מיתוג זו? אותו לקוח גם מפרסם אתכם כלפי חוץ מבלי שהוא כלל מודע לזה.

רעיונות לסימון מוצרים

יש לכם עסק פיזי? כזה שיוצר אינטרקציה עם לקוחות? למה שלא תפנקו אותם בעט ממותג? לוקחים חלק בכנס ומעמידים דוכן? סביר להניח שהפולדרים ודפי המידע שתחלקו מתישהו ימצאו את עצמם בפח. לעומת זאת, כוסות, אוזניות, או אפילו מצתים, הם מוצרים מוחשיים שגם נותנים ערך למי שמקבל אותם, לכן אותם אנשים ישמרו וישתמשו במוצרים שלכם שהלוגו והמיתוג שלכם מוטמעים עליהם.

איך מבצעים את סימון המוצרים?

בעזרת טכנולוגיה מתקדמת ושיטת הדפסה איכותית הנקראת טמפוגרפיה. ניתן לקחת את אותם עצמים, לכאורה פשוטים, ולהפוך אותם למוצרים ממותגים המהווים חלק בלתי נפרד מהמפעל השיווקי שלכם.

נראות היא מילת המפתח ועל מנת לחזק את המותג שלכם, לא מספיק להריץ מודעות בפייסבוק ביחד עם עוד אלפי עסקים ולהיבלע בתוך מבול של מפרסמים ופרסומות. סימון מוצרים בשיטת הטמפוגרפיה יאפשר לכם לחלק לאנשים מוצרים ממותגים שמפרסמים את העסק שלכם עבורכם.