בשוק מכונות דפוס הטמפון ניתן למצוא מגוון רחב של מכונות, כאשר לכל אחת מהן מאפיינים שונים המתאימים לצרכים שונים. יש מכונות שמתאימות לספק מהירות בעוד אחרות מיועדות לייצור המוני. לכן, לפני שבוחרים במכונה ספציפית יש לבצע בדיקה של המכונות הקיימות, לערוך השוואה ביניהן וכמובן לבדוק שהן תואמות את התקציב הייעודי לכם. במאמר זה נסקור חלק מהמכונות הטובות ביותר שניתן למצוא כיום. כמו כן, חשוב לדעת כי המכונות מתחלקות ל- 3 קטגוריות שונות.

מכונות מהירות – מכונות המוכוונות לבצע את תהליך ההדפסה בצורה המהירה ביותר.

מכונות גמישות – מכונות שניתן לבצע בהם מגוון רחב של הדפסות שונות למטרות שונות.

מכונות מורכבות – מכונות שמתאימות לפס ייצור המוני. מכונות אלו מכונות גם מכונות פלטפורמה.

מכונות מהירות מומלצות:

LOGICA MACRO

מכונה גדולה חזקה ובעלת מהירות שיא. היא פועלת בצורה חלקה עם כוסות 195MM. ההפעלה שלה אלקטרונית. היא מגיעה עם מסך מגע מפורט. בעלת כוח של 7,000 ניוטון, ומאופיינת במהירות מקסימלית של עד 3,600 מחזורים בשעה! היא שוקלת כ-400 ק"ג ואורך התנועה האופקית שלה הוא 135 מ"מ.

LOGICA MICRO2

מכונה זו משמשת בעיקר כבסיס לאפליקציות הדפסה והיא ייעודית לעבודה רצופה בפס ייצור המוני.

גם היא מגיעה עם מסך הפעלה טאץ'. יש לה כח של 3850 ניוטון, מהירות מקסימלית של עד ל-5,000 מחזורים בשעה, וקוטר כוס מקסימלי של 130 מ"מ

מכונות גמישות מומלצות

LOGICA 06

מכונה אלקטרונית לחלוטין, שוקלת כ-1,500 ק"ג לדגם הבסיס, מהירות של 1,100 מחזורים בשעה, קוטר כוס מקסימלית של 250 מ"מ ואורך תנועה של 160 מ"מ.

מכונה חזקה מאוד, ומומלצת בעיקר להדפסת פאנלים רחבים וצבעוניים.

LOGICA 8

נחשבת למכונת המדף המומלצת והחזקה ביותר שניתן למצוא בתעשיה. מועכת בקלות אפליקציות הדפסה, מוצרים וציוד נלווה. כח של 30,000 ניוטון, קוטר כוס מקסימלית: 350 מ"מ, גובה פד מקסימלי של 300 מ"מ וחשמל תלת פאזה.