הכל היום באינטרנט, לא? מוזיקה? שומעים ברשת. סרטים? רואים ברשת. אפילו טלוויזיה ורדיו ניתן לשמוע בשירותי סטרימינג כאלו ואחרים. ועסקים? הם גם ככה הפסיקו כבר לפרסם בעיתון או ברדיו והתחילו להפנות את תקציבי הפרסום שלהם לענקיות הטכנולוגיה כמו גוגל ופייסבוק. על כן נשאלת השאלה – האם מיתוג בעולם האמיתי עדיין תופס? הרי גם ככה כולם נמצאים באינטרנט כל היום. התשובה לכך היא חד משמעית. כן.

ובדיוק מאותן סיבות שציינו. הצרכן הממוצע, מבלי שהוא אפילו מודע לכך, נחשף לעשרות אם לא מאות פרסומות ברשת במהלך היום. הסיבה שקשה לכמת את זה למספרים היא מכיוון שאנשים באינטרנט כבר פיתחו עיוורון מסויים כלפי כל אותם מפרסמים שמנסים כל הזמן לדחוף להם עוד ועוד מוצרים. אם תשאלו את אותם גולשים אם הם זוכרים לאיזה פרסומות הם נחשפו במהלך היום התשובה קרוב לוודאי תהיה שלילית. ההיצע הוא בלתי נגמר. לכן מרבית המותגים לא באמת מצליחים להשיג את תשומת הלב של הגולשים.

לכן, המיתוג המסורתי, יש לאמר, לא רק שהוא אפקטיבי, אלא כיום, עוד יותר מתמיד. הרי מה הלקוחות הפוטנציאלים שלכם יזכרו בסופו של דבר? תמונה אחת מיני רבות שהם ראו בפייסבוק, או מחזיק מפתחות, כוסות, מצתים או מוצרים אחרים ממותגים שהם עושים בהם שימוש יום יומי? התשובה לכך היא ברורה. לאותה מצית, עט או כוס חימום שאתם מחלקים ללקוחות, יש ערך הרבה יותר גבוה מעוד חשיפה ברשת. המוצר הינו פיזי. בעל שימוש תדיר וכזה שמזכיר לאותו אדם כי אתם קיימים בכל פעם שהוא משתמש במוצר שלכם.

איך עושים זאת?

אם כן, הדרך היעילה ביותר לייצר מיתוג על מוצרים הוא במיתוג טמפון. שיטת הדפסה ייחודית שמעניקה חיים למותג ולמוצר שלכם. אנחנו עוסקים כבר שנים ארוכות במיתוג מסוג זה ונוכל לעזור ולייעץ לכם בכל שאלה ובקשה שמסקרנת אתכם