טמפוגרפיה (הדפסת טמפון) טומנת בחובה היצע גדול של מכונות ואביזרים נלווים, שביחד יוצרים את הקסם המדובר ומביאים לתוצאה המיוחלת. על מנת להבין קצת יותר לעומק את החלקים ההכרחיים לתפעול הטמפוגרפיה, הכנו עבורכם רשימה קצרה של אביזרים שכדאי לאנשים אשר עוסקים בתחום להכיר.

מסועי מכונה – מסועי מכונה, הינם מערכות ממכונות אשר מניעות את המוצרים אל המכונה. על מנת למקסם את אפשרויות האוטומציה שטמפגורפיה מאפשרת לנו, יש לסנכרן בין המסוע למכונה.

ניתן למצוא מסועי מוצר אובליים, מסועי מוצר עם הטייה, מסועי פדים, מסועי כוסות ניצבים, אינדקסר, שולחנות תנועה עגולים ושולחנות X Y R.

טיפול מקדים – הטיפול המוקדם לפלסטיק הינו קריטי להצלחת הפרוייקט. לפני שמדפיסים על פלסטיקה חייבים לבצע טיפול מקדים, אשר מגיע בשתי צורות. טיפול בלהבה וטיפול בעזרת קורונה.

מתקני ייבוש – מתקני ייבוש גם הם, הכרחיים למהלך העבודה. הם מספקים מענה מושלם לניקוי בעזרת מפוחי אוויר חם. הם מסייעים גם בייבוש הפדים תוך כדי ההדפסה וגם מייבשים את המוצר לאחר שתהליך ההדפסה הסתיים.

לצד הציוד הנלווה ניתן למצוא גם ציוד נצרך כגון: צבעים, גלופות, פדים ועוד.

כל האביזרים שאנו מספקים, הם המתקדמים ביותר שקיימים בשוק. אנו מספקים תמיכה מקיפה עבור כל אחד מהאביזרים או הציוד הנלווה ונשמח לייעץ לכם על מנת שאתם תהנו מהחומרים הטובים ביותר, אך כאלו שמותאמים בדיוק לצרכים שלכם.

חברת אלפורט בשיתוף פעולה עם חברת מירטל הוותיקה והמובילה בשוק הטמפוגרפיה, גאים לעמוד בחוד החנית של התחום בארץ, ולספק תוצאות איכותיות למגוון רחב של עסקים גדולים וקטנים כאחד.