רוצים למתג את העסק שלכם? הדפסת טמפון היא בדיוק מה שאתם צריכים. יש אינספור דרכים לעשות מיתוג לעסק שלנו. פרסום בגוגל או פייסבוק, בניית אתר, שילוט פיזי בחנות שלנו, רולאפים ובאנרים בעמדות מכירה בכנסים או תערוכות, חולצות לצוות, פרסום בעיתונים, ברדיו ובהתאם לתקציב-  גם בטלוויזיה.

אין ספק, כי כל אותן שיטות בהחלט יכולות לעזור לכם למתג את העסק, אך ברוב המקרים, במיוחד אצל עסקים קטנים – בינוניים, יש איתן בעיה אחת. התחרות על תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי היא עצומה. דבר זה מוביל לכך שפעמים רבות, מרוב עודף של מתחרים לא זוכרים אף אחד. לכן, כל עסק צריך את הדבר האחד הזה שמבדל אותו ומאפשר לו להיות קרוב לליבו של הלקוח. כמה פעמים יצא לכם להשתמש בעט ממותג מבלי שהיה לכם כל צורך בשירותיה של אותה חברה שהלוגו שלה מוטמע על העט? סביר להניח שאין ספור פעמים. מה קרה ברגע שכן הייתם צריכים משהו מסויים מחברה העוסקת בשוק דומה? מיד נזכרתם בהם. מדוע? כי הם שם. תמיד. גם כשאתם לא צריכים אותם, הם ברקע. וזאת הסיבה מדוע מוצרים בהדפסת טמפון הם כל כך חשובים.

הדפסת טמפון היא שיטת הדפסה מיוחדת המאפשרת להטמיע צורות על אלמנטים שונים ולא משטחים רגילים. החל משעונים, מצתים, עטים, כוסות קפה ועד למוצרים חשמליים. שימוש בהדפסת טמפון מבטיח כי המוצרים שלכם יצאו באיכות הגבוהה ביותר ועמידות למשך זמן ארוך. זוהי לא הדפסה פשוטה בה הלוגו שלכם ידהה עם הזמן, אלא הדפסה שתאפשר לכם להיטמע על המוצר לנצח.

לכן, כחלק ממאמצי השיווק שלכם, מומלץ לשלב מוצרים שעוברים הדפסת טמפון עם הלוגו שלכם, על שלל חפצים אותם אתם יכולים לחלק בחינם ללקוחות שלכם.