דפוס טמפון הינו אחת משיטות הדפוס הייחודיות והמתקדמות ביותר בעולם. בעזרת טכנולוגיה עשירה ושיטת הטמפוגרפיה, עסקים רבים נהנים ממיתוג איכותי שנשאר לנצח.

למה בכלל צריך את זה?

יש אין ספור דרכים למתג עסק. דרך פרסומות, דרך מודעות בעיתונים, נוכחות ברשת ועוד. יחד עם זאת, אחת הדרכים הטובות ביותר היא לייצר פרסומות שמייצרת עוד פרסום. כלומר, לא רק שהלקוח הספציפי שמסתובב עם המוצר הממותג שלכם בא באינטרקציה עם המותג, אלא גם אנשים אחרים שנמצאים בסביבתו. לדוגמא, עט ממותג של אדם אחד נחשף לאנשים איתם הוא יושב. כוס חימום למשקאות הנושאות את לוגו העסק שלכם, נחשפת לאנשים אחרים בזמן שהלקוח שקיבל את אותה הכוס בא איתם באינטרקציה. לכן, מיתוג טמפון הוא הכרחי עבור המותג שלכם.

באיזה ציוד משתמשים?

ובכן, קיימות בעולם הדפסת הטמפוגרפיה 3 קטגוריות שמתאימות לצרכים ספציפיים:

הראשונה הינה קטגוריית המכשירים המהירים:

מכונות תחת קטגוריה זו הינן מכונות חזקות המאופיינות, במהירות ומאפשרות לייצר הדפסה בזמן הקצר ביותר.

הקטגוריה השניה היא מכונות מורכבות:

מכונות המותאמות באופן אישי לצרכי הלקוח ומתאימות בעיקר להדפסה בייצור המוני. אם אתם מעוניינים בפס ייצור שמדפיס כמויות אדירות, זאת הקטגוריה שאתם צריכים לפנות אליה.

הקטגוריה השלישית – מכונות גמישות:

אלו מכונות שמאפשרות שירותים מגוונים וניתנות לשינוי עבודה בתדירות גבוהה. למכונות מאפיינים משל עצמן שלכל אחת מהם יש את היכולות שלה כמו כמות צבעים, מהירויות שונות, גדלים פיזיים של המכונה וכמובן הכוח שלה.

על מנת למצוא את המכונה המתאימה ביותר עבור הצורך שלכם ושכמובן תתאים גם לתקציב העמוד לרשותכם,  חשוב להיוועץ באנשי מקצוע שמכירים את התחום ואת המכונות לעומק. רק בעזרת ייעוץ נכון כמו שאנו מספקים, תוכלו למצוא את המוצר הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר.